Kebosanan Melanda diri ini

rindu kamu <3
gmbar hiasan

 
Petang niew aku asa bosan sangat-II . ..Entah la kenapa. . .aku nak citekan sikit tentang aktiviti semasa aku cuti sekolah . .Aku semakin bosan sebab xda banyak aktiviti . . .aku dalam usaha nak gemuk kan badan aku . . aku sahut cabaran dari adik aku . .dia ckap aku terlalu kurus .. . .hahahah . . <3 . .kurus sangat kew aku  niew ? ? ? susahnya nak gemuk . . ari 2 aku kuar pegi PRAGIN MALL dgn my <3 . . aku timbang berat aku . .aku terkejut glew ble tgk berat badan aku semakin susut . . Dari 49 kg turun kepada 46.5 kg . .. aku isaw glew . . .napa la susah nak naekkan berat badan aku niew ? ?
 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<  hodoh x muka niew ? ? ? 
muka hodoh :P . . .kebosanan sangat sbab xda sapa nak teman aku hangout . .dulu ada adik tapi da xda dh skunk . . . . 


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saia Kali Nie !

No comments:

Post a Comment