sinar hidup yang baru


semakin hari idup aku semakin gembira  . .nux taw x kenapa ? ? Aku dapat  hadiah yang best sangat dlm hidup aku . .selepas aku ilang FI,aku dapat 2 insan yang pandai ambk hati aku . .nux taw x sapa depa ? ? ? NORMALIS BINTI SA'AD &NURNATASYA BINTI RAZAK .. .Nux taw x apew sbab aku ckp mcm 2 ? Yes,mmg dlu FI gmbirakan aku . .skunk both of them can make me smile always now..Syg adk2 kakak sgat2...mereka snagt memahami keadaan aku..syg korang sangat2..skunk aku topup utk dieorg ja..tiap masa aku msg dgn dieorg .. mmg syok la . .<3 <3 <3
akak syg malis                                                                                                                              gambar tasya xda . .wlaupun gmbar dia xda. . wajah dia slalu ada dalam hati saya . .<3



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saia Kali Nie !

1 comment:

  1. GAMBAR SAYA MAHAL , SEBAB TUU AWOKK TAKK DE GAMBAR SAYE .
    :p

    ReplyDelete